May 19, 2022

????MENGAPA SEMPADAN SIHAT PENTING? ????

Mengadakan sempadan sihat adalah penting untuk penjagaan diri. Ia perlu dalam setiap jenis hubungan sama ada hubungan peribadi atau di tempat kerja. Sempadan yang sihat akan membina kepercayaan dan hubungan yang sihat. Melalui sempadan sihat ini juga, kita boleh kenal personaliti orang lain, ambil tahu apa yang disukai dan tidak disukai.

Hal ini selari dengan rukun sesuatu hubungan itu di mana ahli nya perlu kenal-mengenal sepertimana disebut dalam Al-Quran, surah Al-Hujurat, ayat 13 yang bermaksud,
"Hai manusia, sesungguhnya Kami menciptakan kamu dari seorang laki-laki dan seorang perempuan dan menjadikan kamu berbangsa-bangsa dan bersuku-suku supaya kamu saling kenal-mengenal. Sesungguhnya orang yang paling mulia diantara kamu disisi Allah ialah orang yang paling takwa diantara kamu."

????????????

Kami menawarkan perkhidmatan kaunseling dan terapi psikologi untuk pelbagai kes berkaitan kesihatan mental. Sekiranya anda mempunyai masalah dalam hubungan anda dan memerlukan jawapan kepada persoalan-persoalan, sila hubungi kami di talian 03 - 8912 5880 atau 019 - 335 4977.
WhatsApp https://KlinikPsikologiAzlina.wasap.my

#psikologi
#kaunseling
#kaunselingrumahtangga
#terapi
#psikoterapi
#klinikpsikologiazlina